Västtrafik. Om du vill komma i kontakt med kundservce/kundtjänst hos detta företag så har du kommit rätt! Vi har sammanställt den senaste uppdaterade kontaktinformationen för att komma i kontakt med Västtrafik. Här finns deras telefonnummer, epostadress, Facebook, Twitter, hemsida, chatt och postadress.
Västtrafik Kundservice
Om Västtrafik
Det svenska företaget Västtrafik tillhandahåller kollektivtrafik i Västsverige. Varje dag har de 444 000 kunder som väljer att använda deras busstrafik, som arbetar för att planera rutterna enligt kundernas dagliga aktiviteter och samarbetar med andra partnerföretag, t.ex. tågoperatörer eller båtförare.
Företaget har 900 olika rutter i västra Sverige och använder olika transportsätt som bussar (831), tåg (62) och spårvagnar - samtidigt som de håller en punktlighetsnivå på 47 %.
Utöver busstrafiken erbjuder Västtrafik även ett antal pass och biljetter som kan användas för både enkel- och returresor. Biljetter kan köpas på företagets webbplats, i biljettautomater eller av föraren på bussen.
En av bolagets mest populära biljetter är "24-timmarsbiljetten" som ger kunderna obegränsad restid på alla bussar, tåg och spårvagnar i Västra Götalands län i 24 timmar.
Kontaktalternativ för kundservice:
Västtrafik Kundservice – Telefon
Västtrafiks kundtjänst telefonnummer: 0771-41-43-00. Västtrafiks kundcenter öppettider: Måndag-fredag: 06: 00-22: 00 Lördag-söndag: 08: 00-22: 00.
Västtrafik Kundservice – Företagets hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på vasttrafik.se: klicka här
Västtrafik Kundservice – E-post
Västtrafiks kundtjänst e-postadress: [email protected].
Västtrafik Kundservice – Facebook
Västtrafik på deras officiella Facebook-sida: klicka här
Västtrafik Kundservice: Hur du kontaktar – Twitter
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.
Västtrafik Kundservice – Chatt
Västtrafiks kundtjänst chat:
Västtrafik Kundservice – Postadress
Västtrafiks kundtjänst adress: Stationsgatan 3, Skövde, Västra Götaland 541 30, SE.