Ticket.se Kundservice – Kontaktuppgifter

Ticket.se. Om du vill komma i kontakt med kundservce/kundtjänst hos detta företag så har du kommit rätt! Vi har sammanställt den senaste uppdaterade kontaktinformationen för att komma i kontakt med Ticket.se. Här finns deras telefonnummer, epostadress, Facebook, Twitter, hemsida, chatt och postadress.

Om Ticket.se

Företaget Ticket är en privat resebyråkedja i Norden. De har en försäljning på cirka 6 miljarder kronor under tre varumärken: Ticket, AirnGo och Charter. Företaget har varit verksamt sedan 1992 och sysselsätter cirka 900 personer. Det erbjuder ett antal tjänster, bland annat flygbiljetter, hotellbokningar, hyrbilar, semesterpaket, kryssningar och gruppresor. Ticket har varit marknadsledande i Norden i många år, men under de senaste åren har konkurrensen från bokningssajter som Expedia och Booking.com ökat. Som svar på detta har Ticket investerat kraftigt i sin digitala närvaro och erbjuder nu en mobilapp, incheckning online och e-biljetter.

Kontaktalternativ för kundservice:

Ticket.se Kundservice – Kontaktuppgifter – Telefon

Ticket.ses kundtjänst telefonnummer: 0771-456-700. Ticket.ses kundcenter öppettider: Måndag-Fredag: 11: 00-15: 00 Lördag: 11: 00-14: 00.

Ticket.se Kundservice – Kontaktuppgifter – Företagets hemsida

På ticket.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: klicka här

Ticket.se Kundservice – Kontaktuppgifter – E-post

– Ingen e-postadress till kundtjänsten finns angiven.

Ticket.se Kundservice – Kontaktuppgifter – Facebook

Ticket.se officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här

Ticket.se Kundservice – Kontaktuppgifter: Hur du kontaktar – Twitter

– Ticket.se kundtjänst är inte tillgänglig på twitter.

Ticket.se Kundservice – Kontaktuppgifter – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.

Ticket.se Kundservice – Kontaktuppgifter – Postadress

Ticket.se kundtjänst adress: Värmdövägen 84, Nacka, Sweden.