Skånetrafiken Kundservice

Försöker du komma i kontakt med Skånetrafiken Kundservice. Då har du kommit till rätt ställe, här hittar du uppdaterad kontaktinformation. Du kan använda den här infon för att kontakta Skånetrafiken Kundservice. Här hittar du deras telefonnummer, Facebook, Twitter, e-postadress, chatt, hemsida samt postadress.

Om Skånetrafiken

Skånetrafriken, transportmyndigheten för kollektivtrafiken i Skåne län, Skånes största län med över 540 000 invånare per km2, har det passande namnet Skånetrafiken. De har utvecklats till mer än bara en leverantör av bussar och tåg. De tillhandahåller också information om tidtabellsändringar på dessa tjänster tillsammans med andra resurser som kartpremier eller vädervarningar om det uppstår förseningar på grund av olyckor mellan destinationspar där turtätheten sjunker under 15 minuter. Skånetrafiken ansvarar för kollektivtrafiken i Skåne län i Sverige. Företaget har funnits sedan 1971 och ägs av Trafikverket. Skånetrafiken ansvarar för att tillhandahålla en säker, pålitlig och effektiv kollektivtrafik i länet. De arbetar också med att utveckla kollektivtrafiken för att möta framtidens behov. Företagets uppdrag är att tillhandahålla bra kollektivtrafik som gör en positiv skillnad i människors vardag. För att uppnå detta har de ett nära samarbete med lokala myndigheter och andra partner. Tillsammans planerar, utvecklar och driver de kollektivtrafiken i Skåne län.

Kontaktalternativ för kundservice:

Vi ser det som vårt uppdrag att göra allt vi kan för att säkerställa att all information på denna webbsida är korrekt och uppdaterad. Om det visar sig att du stöter på någon felaktig eller saknad information är du välkommen att kontakta oss. Vi läser alla meddelanden vi får och är tacksamma för all eventuell feedback från våra besökare.

Skånetrafiken Kundservice – Telefon

Skånetrafikens kundtjänst telefonnummer: 0771-77-77-77. Skånetrafikens kundcenter öppettider: Måndag-söndag: 08: 00-20: 00.

Skånetrafiken Kundservice – Företagets hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på skanetrafiken.se: klicka här

Skånetrafiken Kundservice – E-post

– Ingen kundservice via e-post.

Skånetrafiken Kundservice – Facebook

Skånetrafiken på deras officiella Facebook-sida: klicka här

Skånetrafiken Kundservice – Twitter

– kundsupport är inte tillgänglig på Twitter.

Skånetrafiken Kundservice – Chatt

Skånetrafikens kundtjänst via chatt: klicka här

Skånetrafiken Kundservice – Postadress

281 97 Hässleholm, Sverige.

Scroll to Top