Re:member Kundtjänst

Remembers Kundtjänst. Om du vill komma i kontakt med kundservce/kundtjänst hos detta företag så har du kommit rätt! Vi har sammanställt den senaste uppdaterade kontaktinformationen för att komma i kontakt med kundservice hos Remember. Här finns deras telefonnummer, epostadress, Facebook, Twitter, hemsida, chatt och postadress.

Om Re:member

Remember är ett varumärke som ägs av Entercard. De utfärdar privatlån och kreditkort genom sin Remember Loan-division, som i sin tur grundades efter att ha förvärvat Skandinaviens största leverantör av konsumentlån utan säkerhet (Nordea). Företaget har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland för att nämna tre länder där det är verksamt. Remember grundades 2006 och har sitt huvudkontor i Stockholm. Ända sedan starten har företaget vuxit snabbt och är idag en av de ledande leverantörerna av konsumentlån utan säkerhet i Skandinavien. År 2012 förvärvade Remember Nordeas låneportfölj, vilket gjorde företaget till den största leverantören av lån utan säkerhet i Skandinavien.

Kontaktalternativ för kundservice:

Re:member Kundtjänst – Telefon

Re:member Kundtjänst telefonnumer är: 0771-15 00 15 (vardagar 9.00-18.00).

Re:member Kundtjänst – Företagets hemsida

På remember.se hittar du kundservice, allmän information och självbetjäning med mera: klicka här

Re:member Kundtjänst – E-post

E-postadressen till företagets kundtjänst är: – Ingen e-postadress till kundtjänsten finns angiven..

Re:member Kundtjänst – Facebook

Företagets kundtjänst via facebook-sida: besök hemsidan. klicka här

Re:member Kundtjänst – Twitter

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.

Re:member Kundtjänst – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.

Re:member Kundtjänst – Postadress

Re:member kundtjänst adress: Klarabergsgatan 60, 111 21 Stockholm, Sverige