Klarna Kundservice

Kundtjänst kontaktinformation för Klarna. Du kan kontakta Klarna via telefon, på deras webbplats eller via någon av de olika supportkanaler som finns tillgängliga, inklusive Facebook, chatt och e-post.

Om Klarna

Klarna är ett svenskt fintechföretag som erbjuder betalningslösningar för kunder som handlar online via fakturor och betalningar i efterhand. År 2014 förvärvade de företaget SOFORT för att bli Klarna Group med 3 500 anställda som är verksamma i 17 länder i 250 000 butiker över hela världen och hanterar 90 miljoner transaktioner per dag via sin plattform.

Klarna som ett av Europas mest framgångsrika "fintech"-startups har haft stora framgångar sedan 2010 då de först öppnade upp verksamheten utanför Skandinavien - till en början med fokus enbart på Tyskland innan de expanderade vidare norrut mot Frankrike etc. Klarna är nu en av de ledande betalningsleverantörerna i Europa, som används av mer än 60 miljoner konsumenter och samarbetar med över 70 000 handlare.

Klarna grundades 2005 av Sebastian Siemiatkowski (VD) och Niklas Adalberth (CTO), två entreprenörer som träffades när de studerade vid Lunds universitet.

Kontaktalternativ för kundservice:

Klarna Kundservice – Telefon

Klarnas kundtjänst telefonnummer: 08-120-120-10. Klarnas kundcenter öppettider: Måndag-Torsdag: 08: 30-19: 00 Fredag: 08: 30-17: 00 Lördag-söndag: 10: 00-17: 00.

Klarna Kundservice – Företagets hemsida

På klarna.com kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här

Klarna Kundservice – E-post

– Ingen kundservice via e-post.

Klarna Kundservice – Facebook

Företagets kundtjänst via facebook-sida: klicka här

Klarna Kundservice – Twitter

Klarnas kundtjänst twitter Länk: klicka här

Klarna Kundservice – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.

Klarna Kundservice – Postadress

Klarna kundtjänst adress: Sveavägen 46, 111 34 Stockholm.