Kundtjänst kontaktinformation för Klarna. Du kan kontakta Klarna via telefon, på deras webbplats eller via någon av de olika supportkanaler som finns tillgängliga, inklusive Facebook, chatt och e-post.
Klarna Kundservice
Om Klarna
Klarna är ett svenskt fintechföretag som erbjuder betalningslösningar för kunder som handlar online via fakturor och betalningar i efterhand. År 2014 förvärvade de företaget SOFORT för att bli Klarna Group med 3 500 anställda som är verksamma i 17 länder i 250 000 butiker över hela världen och hanterar 90 miljoner transaktioner per dag via sin plattform.
Klarna som ett av Europas mest framgångsrika "fintech"-startups har haft stora framgångar sedan 2010 då de först öppnade upp verksamheten utanför Skandinavien - till en början med fokus enbart på Tyskland innan de expanderade vidare norrut mot Frankrike etc. Klarna är nu en av de ledande betalningsleverantörerna i Europa, som används av mer än 60 miljoner konsumenter och samarbetar med över 70 000 handlare.
Klarna grundades 2005 av Sebastian Siemiatkowski (VD) och Niklas Adalberth (CTO), två entreprenörer som träffades när de studerade vid Lunds universitet.
Kontaktalternativ för kundservice:
Klarna Kundservice – Telefon
Klarnas kundtjänst telefonnummer: 08-120-120-10. Klarnas kundcenter öppettider: Måndag-Torsdag: 08: 30-19: 00 Fredag: 08: 30-17: 00 Lördag-söndag: 10: 00-17: 00.
Klarna Kundservice – Företagets hemsida
På klarna.com kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här
Klarna Kundservice – E-post
– Ingen kundservice via e-post.
Klarna Kundservice – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: klicka här
Klarna Kundservice – Twitter
Klarnas kundtjänst twitter Länk: klicka här
Klarna Kundservice – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Klarna Kundservice – Postadress
Klarna kundtjänst adress: Sveavägen 46, 111 34 Stockholm.