Klarna Bank Kundservice

Kontaktinformation för Klarna Bank kundtjänst. All information för att komma i kontakt med Klarna Bank har uppdaterats så att du kan använda dem. Du kan nå dem via Facebook, telefon, hemsida, chatt, Twitter, e-post och så vidare.

Kontakt Klarna Banks Kundservice – Kundcenter

Klarna Bank är en svensk bank som erbjuder internetbank och andra finansiella tjänster. Den grundades 2005 och är nu en av de största bankerna i Europa. Klarna Bank har över 60 miljoner kunder och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat:

- Internetbank

- Kreditkort

- Lån

- Hypotek

- Investeringar

Kontaktalternativ för kundservice:

Klarna Bank Kundservice – Telefon

Klarna Banks kundtjänst telefonnummer: 08-120-120-30. Klarna Banks kundcenter öppettider: Måndag-Torsdag: 08: 30-19: 00 Fredag: 08: 30-17: 00 Lördag söndag: 10: 00-17: 00.

Klarna Bank Kundservice – Företagets hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på klarna.com: klicka här

Klarna Bank Kundservice – E-post

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via e-post.

Klarna Bank Kundservice – Facebook

Klarna Bank officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här

Klarna Bank Kundservice – Twitter

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.

Klarna Bank Kundservice – Chatt

– Ingen kundtjänst via chatt.

Klarna Bank Kundservice – Postadress

Postadressen till Klarna Banks kundservice: Sveavägen 46, 111 34 Stockholm.

Scroll to Top