Kontaktinformation för Klarna Bank kundtjänst. All information för att komma i kontakt med Klarna Bank har uppdaterats så att du kan använda dem. Du kan nå dem via Facebook, telefon, hemsida, chatt, Twitter, e-post och så vidare.
Klarna Bank Kundservice
Kontakt Klarna Banks Kundservice – Kundcenter
Klarna Bank är en svensk bank som erbjuder internetbank och andra finansiella tjänster. Den grundades 2005 och är nu en av de största bankerna i Europa. Klarna Bank har över 60 miljoner kunder och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat:
- Internetbank
- Kreditkort
- Lån
- Hypotek
- Investeringar
Kontaktalternativ för kundservice:
Klarna Bank Kundservice – Telefon
Klarna Banks kundtjänst telefonnummer: 08-120-120-30. Klarna Banks kundcenter öppettider: Måndag-Torsdag: 08: 30-19: 00 Fredag: 08: 30-17: 00 Lördag söndag: 10: 00-17: 00.
Klarna Bank Kundservice – Företagets hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på klarna.com: klicka här
Klarna Bank Kundservice – E-post
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via e-post.
Klarna Bank Kundservice – Facebook
Klarna Bank officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här
Klarna Bank Kundservice – Twitter
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.
Klarna Bank Kundservice – Chatt
– Ingen kundtjänst via chatt.
Klarna Bank Kundservice – Postadress
Postadressen till Klarna Banks kundservice: Sveavägen 46, 111 34 Stockholm.