Vill du nå kundtjänst hos Fello Kundservice. Vi har sammanställt all uppdaterad kontaktinformation för att komma i kontakt med Fello Kundservice. Här finns deras telefonnummer, epostadress, Facebook, Twitter, hemsida, chatt och postadress med mera.
Fello Kundservice
Om Fello
Fello, en svensk virtuell operatör som lanserades 2013 och köptes av Telia året därpå. I och med köpet kommer Fello att fortsätta verka under sitt nuvarande namn men som en del av deras andra varumärken - nämligen Halebop som är billigare än både det och Telia själva samtidigt som det också är betydligt billigare jämfört med vad du betalar om på högkvalitativt internet från din leverantör. Fello har 45000 kunder som har lockats av kombinationen av Telias nät och Fellos konkurrenskraftiga priser. Halebop är också betydligt billigare än sitt moderbolag; den 1 november 2020 höjde de sina surfpriser vilket innebär att användarna får 2 GB för 95 kronor istället för 1 GB tidigare som nu kostar mer, 98 kronor per månad eller 145 svenska kronor. Fello är ett virtuellt företag som inte har några butiker, inga anställda eller någon annan fysisk verksamhet. Allt sker till 100 % online och på grund av detta kan Fello överföra besparingarna till dig som kund!
Kontaktalternativ för kundservice:
Fello Kundservice – Telefon
Telefonnumret till Fellos kundtjänst är: 0770-33-22-22. Fellos telefonsupport går att nå: Måndag-Fredag: 09: 00-17: 00.
Fello Kundservice – Företagets hemsida
På fello.se kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här
Fello Kundservice – E-post
Kunder kan kontakta Fello kundtjänst via e-postadressen: [email protected].
Fello Kundservice – Facebook
Fello på deras officiella Facebook-sida: klicka här
Fello Kundservice – Twitter
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.
Fello Kundservice – Chatt
Fellos kundtjänst via chatt:
Fello Kundservice – Postadress
Fellos kundtjänst adress: Fello en del av Telia Sverige AB Vera Sandbergs Allé 5C 411 33 Göteborg.