Letar du efter sätt för att kontakta Destination.se kundtjänst? Vi har samlat och sammanställt all information du behöver för att komma i kontakt med Destination.ses kundtjänst via chatt, hemsida, telefon, e-post och sociala medier med mera.
Om Destination.se
Destination.se, Sveriges största resesökmotor, gör det möjligt för sina användare att hitta de bästa erbjudandena på resor genom att kombinera hundratals resealternativ från svenska researrangörer, såsom hotell och hyrbilar, på en lättöverskådlig sida som gör det möjligt att snabbt jämföra olika resor utan att ha några problem att hitta den perfekta matchningen så att de kan boka den direkt via deras webbplats!
År 2008 grundade två vänner ett företag som skulle göra det lättare för människor som dem – oavsett var de kommer ifrån eller vad deras budget kan vara – att utforska nya platser på jorden billigt men också bekvämt utan att ha några problem alls! I mars 2014, efter att ha förvärvats av Reisegiganten AS (en norsk leverantör), blev denna dröm verklighet när destination.se officiellt blev en del av The Tour Group).
Kontaktalternativ för kundservice:
Destination.se Kundservice – Telefon
För närvarande erbjuder inte företaget kundtjänst via telefon.
Destination.se Kundservice – Företagets hemsida
På destination.se hittar du självbetjäningsalternativ, en användbar informationsdatabas, en avdelning med vanliga frågor och mycket mer: besök hemsidan.
Destination.se Kundservice – E-post
E-postadressen till Destination.ses kundservice är: [email protected].
Destination.se Kundservice – Facebook
Destination.se kundtjänst facebook länk: klicka här.
Destination.se Kundservice – Twitter
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.
Destination.se Kundservice – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Destination.se Kundservice – Postadress
– Ingen postadress till kundserviceen finns angiven.