Comviq Kundservice: Hur du kontaktar

Vill du kontakta Comviqs kundtjänst? Vi har samlat all information du behöver för att komma i kontakt med Comviqs kundtjänst via chatt, hemsida, telefon, e-post och sociala medier med mera.

Om Comviq

År 1981 grundade Jan Stenbeck Comviq för att konkurrera med det statliga monopolet genom innovativa erbjudanden. Som att erbjuda lägre priser för samtal utomlands och gratis helgöppet – men bara om du var online! År 1997 slogs deras affärsplan samman med Tele2:s helt nya vision: att sälja abonnemang endast på nätet samtidigt som man bibehöll traditionella butikslokaler som kostade pengar (så att kunderna skulle tro att det fortfarande var överkomligt). På så sätt kunde han hålla priserna låga utan att kompromissa med kundtjänst eller produktkvalitet.

Denna framsynta strategi gav resultat och företaget blev snart en av Sveriges ledande telekomleverantörer. År 2001 slogs de samman med Telia för att bilda TeliaSonera – den största mobiloperatören i Skandinavien och Europa. I dag är Comviq ett dotterbolag till Telefonica (världens tredje största telekombolag)och fortsätter att erbjuda bra erbjudanden på mobila tjänster.

Kontaktalternativ för kundservice:

Comviq Kundservice – Telefon

Telefonnumret till Comviqs kundtjänst är: 0772-212-121.
Comviqs telefonsupport går att nå: Måndag-Fredag: 09: 00-17: 00
Lördag: 09: 00-15: 00.

Comviq Kundservice – Företagets hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på comviq.se: klicka här.

Comviq Kundservice – E-post

E-postadressen till Comviqs kundservice är: [email protected].

Comviq Kundservice – Facebook

Comviq på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.

Comviq Kundservice – Twitter

– Det finns inget officiellt twitterkonto.

Comviq Kundservice – Chatt

Comviqs tillhandahåller kundtjänst via chatt: besök den här länken.

Comviq Kundservice – Postadress

Comviqs kundtjänst adress: Torshamnsgatan 17, 164 40 Kista, Sverige.