Comhem Play Kundservice

Vill du komma i kontakt med kundtjänst hos Comhem Play-konto? Vi har sammanställt all information som behövs för komma i kontakt med Comhem Plays kundtjänst för att lösa eventuella problem eller för att få svar på frågor. Du kan nå dem via telefon, e-post eller, hemsida, chatt eller sociala medier.

Om Comhem Play

Tele2:s streamingtjänst Comhem Play är nu tillgänglig i hela Europa. Med ett TV-abonnemang från Tele2 och tillgång till över 50 programspråk kan du se dina utländska eller svenska favoritprogram på flera olika enheter – mobil surfplatta dator AppleTV etc. Det ingår även att hyra filmer och program med SF Anytime!

Premiumdelen av denna plattform som kallas ”Comhem Play+” erbjuder ännu fler valmöjligheter: Du kan ladda ner deras app till olika enheter, inklusive telefoner och surfplattor, och du kan även streama innehåll via Chromecast och Airplay. Telecoms.com rapporterar att ”Comhem Play finns på webben och som app för iOS, Android, Apple TV, Xbox One, Playstation och smarta TV-apparater från Samsung och LG” Du kan också använda ditt telekort för att logga in. Det innebär att du inte behöver ange några lösenord eller användarnamn; det räcker med ditt telefonnummer.

Kontaktalternativ för kundservice:

Comhem Play Kundservice – Telefon

För närvarande erbjuder inte företaget kundtjänst via telefon.

Comhem Play Kundservice – Företagets hemsida

Klicka här för att nå kundservice, allmän information och självbetjäning på comhemplay.se.

Comhem Play Kundservice – E-post

Kunder kan kontakta Comhem Play kundtjänst via e-postadressen [email protected].

Comhem Play Kundservice – Facebook

Vill du höra av dig till Comhem Play via deras officiella Facebook-sida? Klicka här!

Comhem Play Kundservice – Twitter

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.

Comhem Play Kundservice – Chatt

Besök den här länken för att nå Comhem Play kundservice chatt.

Comhem Play Kundservice – Postadress

Comhem Plays kundtjänst adress: Tele2 Sverige AB,
Box 62, 164 94 Kista.