Bofast Kundservice

Bofast Kundservice. Här hittar du all information du behöver för att kontakta Bofast via deras olika kanaler för kundtjänst och support – telefonnummer, e-postadress, Facebook, chatt, Twitter, hemsida etc.

Bofasts Kundsupport – Telefon

Bofast AB grundades 1994 av dåvarande Föreningsbanken och SBAB (Statens Bostadsfinansiering AB) för att tillhandahålla prisvärda bostäder för svenskar under en tid då det hade blivit svårt på grund av ekonomiska svårigheter. Bolaget förvärvade 500 bostadsrätter genom köp på konkursboenden som senare blev deras ansvar efter att ha blivit utköpta från dessa ursprungliga ägare från omkring 1999 fram till idag med ett oförändrat namn som fortfarande förvaltar alla dessa fastigheter idag under ett tak som ligger bara några minuter från varandra utanför Stockholms stadsgränseroch i staden Jakobsberg i Sverige. Bofast AB förvaltar cirka 2 600 bostäder i Stockholms- och Uppsalaområdet som genererar en månadsinkomst på cirka 1,9 miljoner kronor (200 000 euro). Slutmålet är att fortsätta att tillhandahålla högkvalitativa hyresbostäder i Sveriges huvudstadsregion och dess närområden samtidigt som man ständigt söker nya sätt att förbättra sin affärsmodell.

Kontaktalternativ för kundservice:

Bofast Kundservice – Telefon

Bofasts kundtjänst telefonnummer: 0345-408-40. Bofasts telefonsupport öppettider: Måndag-torsdag: 08: 00-16: 30 Fredag: 08: 00-14: 00.

Bofast Kundservice – Företagets hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på bofast.se: klicka här

Bofast Kundservice – E-post

Bofasts kundtjänst e-postadress: [email protected]

Bofast Kundservice – Facebook

Bofast officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här

Bofast Kundservice – Twitter

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.

Bofast Kundservice – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.

Bofast Kundservice – Postadress

Postadressen till Bofasts kundtjänst: Bofast AB Bruksgatan 2 314 31 Hyltebruk.

Scroll to Top