Bilddagboken Kundservice

Bilddagboken Kundservice. Här hittar du all information du behöver för att kontakta Bilddagboken via deras olika kanaler för kundtjänst och support – telefonnummer, e-postadress, Facebook, chatt, Twitter, hemsida etc.

Kontakt Bilddagbokens Kundservice – Kundcenter

Dayviews (tidigare Bilddagboken) är ett svenskt kommersiellt community där människor kan ladda upp bilder och visa dem för andra medlemmar. Den 1 januari 2010 innehöll sajten mer än 268 miljoner bilder från hela Sverige samt 1 miljard konton! Denna unika webbplats skapades av Sebastian Björkelid och Joakim Grönvall som ville ha ett enkelt sätt för vänner eller familjemedlemmar att få presenteras för varandra genom att dela med sig av personliga ögonblick i tiden fångade med kamera mobiler etc. Dayviews framgång ligger i att det är möjligt att sortera bilderna efter plats. Du kan till exempel hitta bilder på ditt favoritsportlag som deltar i en match eller se var du (eller dina vänner) befinner dig just nu! Om något är nytt på Dayviews kan man lätt se vilka bilder som har laddats upp nyligen tack vare tidsstämpeln längst ner på varje bild. Nu laddas cirka 1 miljon bilder upp till Dayviews varje dag.

Kontaktalternativ för kundservice:

Bilddagboken Kundservice – Telefon

För närvarande erbjuder inte företaget kundtjänst via telefon.

Bilddagboken Kundservice – Företagets hemsida

På dayviews.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: klicka här

Bilddagboken Kundservice – E-post

E-postadressen till Bilddagbokens kundsupport är: [email protected].

Bilddagboken Kundservice – Facebook

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via facebook messenger.

Bilddagboken Kundservice – Twitter

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.

Bilddagboken Kundservice – Chatt

– Ingen kundtjänst via chatt.

Bilddagboken Kundservice – Postadress

Företagets kundtjänst postadress: Adhype AB, 129 33 Stockholm.