Benify Kundservice

Benify Kundservice. Här hittar du all information du behöver för att kontakta Benify via deras olika kanaler för kundtjänst och support – telefonnummer, e-postadress, Facebook, chatt, Twitter, hemsida etc.

Om Benify

Benify är ett företag som erbjuder löneförmåner till anställda. Grundarna av detta IT-företag etablerade det 2004 och bytte namn från Flexpay i december 2014; innan dess var de kända som Andreas Nyberg (VD), Åke Lundén, Markus Kullendorff, Anna Enqvist, Martin Lundén, Mikael Söderholm, Peter Lilja och Johan Bergström (CTO).

Benify arbetar med säljare som säljer försäkringar och pensionsplaner för företag inom Benias-koncernen. Säljarna, eller "agenterna", arbetar enligt ett system med provision och marknadsföringsbonusar och ger råd om pensions- och försäkringsalternativ för anställda.

Affärsmodellen är ett så kallat "multi-level marketing"-system, där agenterna får provision från sina direktrekryterares verksamhet. Detta innebär att företagets vinst i hög grad beror på dess förmåga att rekrytera nya agenter och behålla befintliga agenter.

Kontaktalternativ för kundservice:

Benify Kundservice – Telefon

Telefonnumret till Benifys kundtjänst är: 8-21-02-00. Benifys telefonsupport går att nå: Måndag-Fredag: 09: 00-17: 00.

Benify Kundservice – Företagets hemsida

På benify.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: klicka här

Benify Kundservice – E-post

E-postadressen till Benifys kundtjänst är: [email protected].

Benify Kundservice – Facebook

Benify officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här

Benify Kundservice – Twitter

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.

Benify Kundservice – Chatt

Företagets kundtjänst via chatt:

Benify Kundservice – Postadress

Företagets kundtjänst postadress: BENIFY SVERIGE HQ Apelbergsgatan 33A 104 51 Stockholm.