Bank Norwegian Kundservice: Hur du kontaktar. Här hittar du all information du behöver för att kontakta Bank Norwegian via deras olika kanaler för kundtjänst och support – telefonnummer, e-postadress, Facebook, chatt, Twitter, hemsida etc.
Bank Norwegian Kundservice: Hur du kontaktar
Bank Norwegians Kundsupport – Telefon
Bank Norwegian AS är en bank som har sitt huvudkontor i Oslo, Norge. Företaget syftar till att tillhandahålla detaljhandelstjänster för kunderna och erbjuder inteckningar samt kreditkort eller inlåningskonton (ränta). Dessutom erbjuder de banklösningar via internet med samarbete med flygbolaget Norwegian som ger rabatter på flygresor beroende på hur mycket du spenderar hos detta institut! De är också verksamma i Polen, där de erbjuder sina tjänster genom företaget Bank Norwegian Polska Spółka z o.o. med huvudkontor i Warszawa. Bank Norwegian erbjuder lån med två års löptid, med månadsbetalningar i norska kronor (NOK). Erbjudandet är öppet för kunder som är 23 år eller äldre och har en regelbunden inkomst.
Kontaktalternativ för kundservice:
Bank Norwegian Kundservice: Hur du kontaktar – Telefon
Bank Norwegians kundtjänst telefonnummer: 0770-45-77-66. Bank Norwegians telefonsupport öppettider: Måndag-Fredag, Mellanklockan 10: 00-16: 00.
Bank Norwegian Kundservice: Hur du kontaktar – Företagets hemsida
På banknorwegian.se kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information: klicka här
Bank Norwegian Kundservice: Hur du kontaktar – E-post
E-postadressen till företagets kundtjänst är: [email protected].
Bank Norwegian Kundservice: Hur du kontaktar – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: besök hemsidan. klicka här
Bank Norwegian Kundservice: Hur du kontaktar – Twitter
– Inget officiellt twitterkonto.
Bank Norwegian Kundservice: Hur du kontaktar – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Bank Norwegian Kundservice: Hur du kontaktar – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Snarøyveien 36, 1364 Fornebu, Norge.