Avarda Kundservice. Här hittar du all information du behöver för att kontakta Avarda via deras olika kanaler för kundtjänst och support – telefonnummer, e-postadress, Facebook, chatt, Twitter, hemsida etc.
Avarda Kundservice
Avardas Kundservice – Telefon
Avarda är ett företag som erbjuder innovativa betaltjänster för detaljhandlare. Deras omnikanalplattform hjälper till att stärka din varumärkeskännedom och öka kundlojaliteten, konverteringsfrekvensen samt lägga till ytterligare försäljningsmöjligheter, samtidigt som de ger dig säkerhet från bekvämligheten av en app på vilken enhet som helst! Avarda grundades 2015 av två svenska banker; TF Bank (som har sitt huvudkontor i Stockholm) Intrum., som tillsammans bildar detta framstående finansinstitut som enbart specialiserar sig på elektronisk betalningshantering - internationellt känt under det latinska namnet NFC (kommunikation nära fält). Företaget har sitt huvudkontor i Stockholm och sin forsknings- och utvecklingsavdelning i Västerås, Sverige. Avardas vd och medgrundare är Wilhelm Larsson - som tidigare var chef för NFC på Intrusteg technologies Ltd (som han också grundade) och har lång erfarenhet av betalningar och omnikanalslösningar.
Kontaktalternativ för kundservice:
Avarda Kundservice – Telefon
Telefonnumret till Avardas kundtjänst är: 10-161-33-50. Avardas telefonsupport går att nå: Måndag-Fredag: 08: 00-16: 00.
Avarda Kundservice – Företagets hemsida
På avarda.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: klicka här
Avarda Kundservice – E-post
Avardas kundtjänst e-postadress: [email protected].
Avarda Kundservice – Facebook
– Ingen officiell Facebook-sida.
Avarda Kundservice – Twitter
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via Twitter.
Avarda Kundservice – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Avarda Kundservice – Postadress
Avarda kundtjänst adress: Box 947 501 10 Borås.